Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Resepi Lobak Putih Goreng

Resep tahu putih goreng, resepi bawang putih jeruk, resep bihun goreng putih, resepi jeruk lobak putih, resepi lobak putih, resepi lobak masin, resep lobak, resepi sup lobak putih, resepi kek lobak merah, resepi kek lobak, resepi kuih lobak putih,

Jika anda mencari hidangan yang ringkas dan sedap untuk dihidangkan pada keluarga, kami memperkenalkan satu lagi resepi mudah untuk dicuba iaitu Lobak Putih Goreng. Hidangan yang direka khas dengan rasa yang unik dan lazat ini pasti akan menjadi kegemaran anda dan keluarga.

Bahan-bahan:

- 194 Lobak Putih

- 2 biji bawang putih, dikisar

- 1 inci halia, dikisar

- 1 labu bawang besar, dicincang halus

- 3 sudu besar minyak masak

- Air secukupnya

- Garam secukupnya

- Gula secukupnya

Cara memasak:

1. Potong Lobak Putih kepada bahagian yang kecil.

2. Panaskan minyak dalam kuali dan tumis bawang putih dan halia hingga naik bau.

3. Tambahkan bawang besar dan tumis hingga lembut.

4. Masukkan Lobak Putih dan kacau stir semuanya sehingga rata.

5. Tambahkan air dan biarkan masak sehingga Lobak Putih masak dan air mengecut.

6. Tambahkan garam dan gula secukupnya untuk memberikan perasa yang sesuai.

7. Goreng Lobak Putih dalam wajan yang sama dengan minyak yang panas sehingga garing dan masak.

Hidangan ini boleh dinikmati sebagai ulam atau sebagai hidangan sampingan. Kombinasi rasa masin dan manis akan memberikan rasa yang memukau pada setiap suapan.

Demikianlah resepi Lobak Putih Goreng yang mudah dan sedap yang dapat disediakan dalam masa yang singkat. Pastikan anda mencuba dan menyediakannya pada masa akan datang.

Resepi Lobak Putih Goreng

If you are searching about Dari dapur madihaa lobak putih kacau goreng, you've came to the right place. We have pics like Resepi lobak putih goreng relakslah sekejap cuit apa yang patut, hidangan resepi lobak putih goreng telur kuliner melayu, resepi lobak putih goreng 194 lobak putih masak bening / memang sedap. Read more:

Dari dapur madihaa lobak putih kacau goreng, resepi lobak putih goreng menikmati hoon goreng resepi mee hoon

Travelog bumi jepun resepi sup lobak putih. Hidangan resepi lobak putih goreng telur kuliner melayu. Goreng lobak putih resepi radish menikmati hoon sangat lazat. Goreng lobak putih kampung resepi berkhasiat sedap bening masak sihat beehoon maggi bihun. Resepi lobak putih goreng 194 lobak putih masak bening / memang sedap. Resepi lobak putih goreng / saya pun menyemak resepi yang diberi.. Putih lobak resepi goreng kacau mamawandiha jeruk madihaa dapur selamat pagi semua



Also read:

.
close